Saturday, June 20, 2020

HIKING sebelum balik KAMPUNG..

Diari DAUD - SABTU, 20 JUN 2020, kami pi HIKING di MELATI HILL, NILAI, NEGERI SEMBILAN. Masa pi tu memang mendung pun di sekeliling dan dalam perjalanan ke sana ada tempat tempat tertentu dah pun hujan. Masa tiba di kaki bukit MELATI HILL tu memang mendung tapi belum lagi turun rintik rintik hujan. Kami memang bercadang untuk mendaki CENTIPEDE HILL, MONKEY HILL & COBRA HILL. Kami mula mendaki tapi dipertengahan pendakian hujan pulak turun dengan lebatnya...untuk sambungan cerita, tontonlah VIDEO di bawah ni..ekeke...Tonton aje yeee...

VIDEO hiking di MELATI HILL, 20 JUN 2020.

Minggu depan kami tak dapat datang MELATI HILL untuk HIKING sebab kami akan balik kampung dan berada di kampung selama seminggu InsyaALLAH...Kami jugak akan pi ke ARAU untuk amik barang anak kami di UNIMAP, balik hari aje pun..Aku nak tinjau kampung pulak, lama dah kami tak pulang ke kampung...da lama da rumah kami ditinggalkan. Tu sebab aku bercadang untuk duk kampung selama seminggu tu..Dalam seminggu di sana mungkin aku videokan apa yang patut di videokan dan akan edit serta upload ke channel video utube aku nanti. Kami balik ke sana mungkin KHAMIS ni dan ada seminggu di sana...Moga semuanya dipermudahkan oleh ALLAH SWT....aamiinnnn....Tinggallah aktiviti di MELATI HILL tu buat sementara waktu...

puncak centipede hill-hujan lebat-20 JUN 2020.
Rasanya itu aje yang dapat aku coretkan, doa aku moga kita semua, tak kira sape la, akan sentiasa dirahmati dan diberkati ALLAH SWT dunia hingga SYURGA serta dihindarkan kita semua daripada siksaan kubur, siksaan mahsyar dan juga siksaan neraka...aamiinnn...
Jangan lupa teruskan #BMF, walau dalam keadaan sukar sekarang ni. Kalau tak boleh buat semua, jangan tinggalkan semua...


SEKIAN..

daud.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...