Thursday, July 16, 2020

HIKING lepas balik dari KG SENIN.

Diari DAUD - Hari SELASA, 14 JULY 2020, kali pertama Hiking di MELATI HILL, Nilai, Negeri Sembilan, selepas balik dari KAMPUNG aku. Cadang nak pi hari SENIN tapi pagi tu hujan lebat sangat. Musim hujan kut masa ni. Aku kena pi HIKING jugak sebab rasa macam tak fit badan bila lama tak berpeluh. Bukan sebab takut mati, ajal tu memang dah pasti tarikhnya. Aku pi dengan isteri aku. Kami tak pi menjelajah semua puncak di Melati Hill tu. Cuma mendaki CENTIPEDE HILL, MONKEY HILL dan COBRA HILL aje. Eagle Hill, Mosquito Hill dan Rope Hill kami tak daki pun. Dah usia usang ni, kami memang tak mampu nak daki semua. Itu pun da ok la tu...Asalkan keluar peluh. Aku dah rakam dan edit video masa kami HIKING tu. Kalau nak tonton, silakanlah...tak paksa pon...😊😊😊. Semua dah cite dalam tu...

puncak centipede hill

Rasanya aku tak payah la tulis banyak2 kan berkaitan HIKING tu sebab da ada semua dalam video tu...tonton aje laaaa....😊😊

Apa apa pun aku doakan moga kita semua, tak kira sapa la akan sentiasa dirahmati dan diberkati ALLAH SWT dunia dan akhirat serta dihindarkan kita semua daripada siksaan kubur, akhirat dan siksaan neraka.....aamiinnnnn...
Jangan lupa teruskan istiqamah dengan #bmf walaupun dalam keadaan sukar, jangan tinggal semua jika kita tak mampu buat semua....



~~~~~     SEKIAN     ~~~~~

daud.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...