Friday, June 29, 2018

Kembali kepada jadual asal...

Hari ni Jumaat 29 Jun 2018...lepas maghrib aku hantar anak pi tution macam biasa...
...kat nilai sana tuuu....Ini kali pertama lepas raya hantar anak tution. Aku 
pi dengan isteri aku. Bila da hantar anak, kami pi tesco
untuk beli sedikit barang keperluan. Selesai beli barang kami pi
food court untuk minum...Kami order kopi dan roti bakar sementara tunggu jam 10.00
malam untuk jemput anak dari pusat tution.....





Lebih kurang jam sepuluh malam kami bergerak ke pusat tution untuk amik anak. Tiba di pusat tution terpaksa tunggu sat sebab anak belum abis belajar lagi. Bila dia
 kuar dan masuk kete kami pun terus tinggalkan pusat tution tu untuk 
balik....Nampaknya macam ni la hingga anak aku selesai 
pekse pada bulan september nanti.....

....sekian....

daud.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...