Sunday, October 21, 2018

Layan anak sebelum balik Arau..

Hari ni hari SABTU, 20 okt 2018, ajak anak dan isteri makan kat luar. Bukan apa apa cuma saja je sebab malam esok anak pompuan 
aku akan kembali ke Arau sebab cuti mid sem da tamat.
 Jadi lepas maghrib kami pi ke nilai negeri sembilan...
haha..tak jauh pun cuma lebih kurang 7 kilometer
aje walaupun di luar negeri Selangor..........


Tiba di lokasi makan tu
aku parking kete dan terus masuk ke
tempat makan...Tak lama kemudian anak lelaki kedua aku
sampai dengan kenderaan dia. Kami order makanan...Aku tak 
makan sebab sejak dua minggu kebelakangan ni aku asyik selsema aja, pelik pulak aku.. agak lama dah selsema tu...tak tau kenapa......

 

Bila kena selsema memang aku tak makan luar sebab aku 
bimbang silap makan dan akan men'serious' kan lagi sakit aku ni...Selsema aku ni selsema alergic sebab alahan...kalau alahan memang berhari hari selsemanya...yang ni agak luar biasa da masuk
 minggu kedua masih tak sembuh sembuh lagi walupun
 da pi ke klinik....moga ALLAH SWT sembuhkan
cepat penyakit ni.....



Bila pesanan sampai kami mula makan dan masa makan kami sembang berkaitan macam macam la. Aku minum aje...itu je yang aku boleh lakukan..Kami pun bukan selalu boleh berkumpul macam ni
hanya lebih kurang sebulan sekali aje kami makan
luar berkumpul macam ni.........


Moga kita semua tak kiralah sama ada aku kenal atau tak, akan mendapat keampunan ALLAH SWT atas segala dosa
kita hingga ke akhir hayat kita...moga kita
berjumpa PENCIPTA dalam keadaan
bersih daripada sebarang dosa, hutang dan mati dalam
keadaan husnul khotimah....aamiinnn....

~ SEKIAN ~
daud.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...