Wednesday, August 28, 2019

Panaskan badan di Nilai..

Diari Daud - Hari ni Rabu, 28 Ogos 2019...jam 7.00 pagi lebih aku dah gerak ke Tasik Ujana Nilai untuk panaskan badan. Kali ni aku berpeluang lagi untuk panaskan
badan di Tasik Ujana Nilai sebab aku tak pi hantar
anak pompuan aku ke Cyberjaya.
Anak pompuan aku
tidur kat rumah staf tempat dia
latihan amali tu sebab suami staf tu out station.
Staf tu pelawa anak aku tidor kat rumah dia dua malam, jadi tak perlulah
aku hantar dia pepagi ke Cyberjaya tu untuk dua hari ni. Petang Khamis baru aku jemput dia kat Cyberjaya tu...
Tiba di pinggir tasik tu dalam jam 7.20 pagi kut. Jadi sebaik sampai terus aje aku mula berjalan...berjalan je pun sebab nak jogging tak mampu...dah tua...lutut
dah tak kuat sangat...Agak ramai jugak yang dah ada kat
tepi tasek tu...jogging, berjalan dan sebagainya.
Aku tengok umur orang dah pencen
pun ramai kat tasek
tu....
Jadi....tengok aje la foto foto yang aku paparkan ni...dah malas nak tulis lagi......



mula panaskan badan






 mentari tak tunjukkan diri sangat pun hari ni...


waktu panaskan badan tamat




nak balik

nak balik dah..




~~~~~     SEKIAN     ~~~~~


daud.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...