Saturday, July 22, 2017

Raikan Penutup Syawal...

Semalam, SABTU malam AHAD, kami meraikan penutup SYAWAL di Shah Alam
bersama semua ahli keluarga serta ahli keluarga baru kami. Kami
menjamu selera di SINI




Foto drpd GALERI RESTORAN tuuu....
Foto drpd GALERI RESTORAN tuuu....



Gerak dari rumah selepas Maghrib. Eloklah gerak lepas solat supaya hati lebih
tenang tak perlu lagi fikir hal solat kalau dah gerak sana sini.....
Tiba di restoran tu hampir jam 9.00 malam.
Kelihatannya SYAFIQ da tunggu depan restoran bersama isteri...
Jarak dari BANGI ke SHAH ALAM lebih kurang 50 KM dan mengambil masa
lebih kurang sejam untuk tiba di sana......

posing 1
posing 2
posing 3
posing 4

...posing dulu....

Syafiq yang buat tempahan restoran berkenaan. Aku memang kurang pengalaman

 makan kedai ni...aku lebih suka makan di rumah terutama masakan
 isteri...ooopst! 
Kelihatan meja untuk kami da pun di RESERVED. Lokasi meja bersila. 
Syafiq yang buat order.
Aku cuma tau makan aje asalkan makanan tersebut
tidak elergic bagi aku...itu da kira ok la...

masih belum mula...

sedang menjamu selera...

masih belum mula...silalahhh...

menjamu selera...

masih boleh lagi....
 Masa menjamu selera kami tamat lebih kurang jam...ermmmm...lupa nak tengok jam
...mungkin jam 10.00 malam kut. Selesai je kami terus bergerak balik
serta singgah di rumah SYAFIQ di SAUJANA PUTRA
sebentar sebelum kami meneruskan
perjalanan pulang ke BANGI.

selesai daaa...



maaf...tinggal pinggan aje.....
AKU berharap sesangat ada lagi kesempatan seperti ini dimasa akan datang.
Moga ada REZEKI untuk berkumpul macam ni............................
Hanya dengan cara ini mungkin mampu mengeratkan
hubungan keluarga kami. Sebab hari2 lain kami
masing2 sebok dengan jadual kerja masing2... jadi inilah satu2nya
cara untuk kami bertemu sekeluarga. Mungkin cara ini aje yang mampu kami
duduk semeja dan bersembang-sembang di masa akan datang.
Harap tradisi yang baru dimulakan ini akan terus menjadi tradisi yang berkekalan
hingga ke akhir hayat...aaminnn...InsyaALLAH....

SEKIAN.

DAUD.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...