Saturday, November 30, 2019

Ujian Silat anak..

Diari Daud - Hari ni Sabtu, 30 Nov. 2019. Aku bawak anak bungsu aku untuk ujian tali pinggang seni silat gayung di Taman Impian Putra Bangi. Tak jauh pun dari
rumah kami. Bergerak pada jam 8.00 pagi ke sana. Sampai sana
dah ada yang sampai terlebih dulu. Ujian berkenaan
bermula pada jam 9.00 pagi lebih
kurang.
Aku pi ke sana tu dengan isteri aku la...

Aku tak bercadang untuk
tulis panjang hari ni, cukup sekadar aku paparkan foto dan video di sini..




ujian tempur kut...

penamat

dah berakhir

posing

berselfie dengan cikgu silat anak..

anak bungsu dan anak jiran..
Rasanya itu aje yang nak aku coretkan di sini, moga kita semua, tak kira sape la, akan sentiasa dirahmati dan diberkati ALLAH SWT serta dihindarkan daripada
siksa neraka yang panas tu....
Jangan lupa terus istiqamah dengan #bmf



~~~~~     SEKIAN     ~~~~~


dad.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...