Saturday, September 2, 2017

Kenduri Doa Selamat...

HARI ini SABTU, 2 SEPT. 2017. Isteri aku dan anak anak pi kenduri DOA SELAMAT
kat rumah emak biras aku di TERAS JERNANG. Tapi aku tak pi
pun. Aku mintak anak aku bawak ibu dan adik2nya
menghadiri kenduri berkenaan. Ok la tu kan..Walaupun aku tak pi....
.....tapi aku masih beri ruang yang seluas luasnya untuk isteri aku menemui sedara 
mara dia kannn.....huhuhu....

...kat tengah tu isteri aku...kiri dan kanan tu adik dia...
...keluarga aku dan keluarga adik ipar aku...


 Aku ni payah sikit nak hadir majlis ramai2 ni...ada ketika malas nak duk ramai2... ada ketikanya majlis kat opis pun kalau boleh aku taknak hadir tapi takleh elak...
huhuhu.. Majlis Pengarah pejabat aku nak pindah jabatan baru2 ni pun 
aku tak hadir .....bukan sebab tak suka tapi aku malas nak duk 
ramai2.....huhuhu...

semoga SENTIASA BAHAGIA dari DUNIA hingga SYURGA...

selamat menyambut ulangtahun kelahiran...
 Walau bagaimanapun aku sentiasa mendoakan sesapa saja dikalangan sedara mara 
aku dan sedara mara isteri. Aku doakan yang baik2 je.... Jadi di sini aku doakan 
ALONG cepat  sihat dan hidup bahagia seisi keluarga dari DUNIA hingga 
ke SYURGA.. Apa yang lebih baik daripada doa BAHAGIA hingga 
ke SYURGA...tentu takde bukan...itulah impian KITA setiap 
manusia untuk hidup BAHAGIA dari DUNIA hingga ke 
SYURGA....doa yang IKHLAS niii.....Tak lupa juga Selamat 
Ulangtahun kelahiran untuk SAADIAH...moga sihat sentiasa...bahagia sentiasa 
bersama  ALONG dan juga famili dari DUNIA hingga 
ke SYURGA......aaminnn...

...kanan tu ISTERI aku...kiri tu adik dia...

....ni keluarga dan sedara mara aku la niii...
 Akhir sekali aku doakan semua yang hadir dalam kenduri DOA SELAMAT tu sentiasa
je BAHAGIA hidupnya di DUNIA hingga ke SYURGA...InsyaALLAH...aaminnn...
Semoga ikatan kekeluargaan di antara kita SEMUA akan KEKAL hingga 
ke SYURGA...InsyaALLAH....aaminnn....

SEKIAN...

DAUD.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...