Tuesday, April 17, 2018

Cuti cemas lagi....

Hari ni selasa, 17 April 2018....aku amik cuti hari ni...cuti cemas sebab letih balik 
daripada Pulau Langkawi...duk sana tiga hari dua malam. Jalan 
pun macam penguin...kaki...betis, semua sakit...tegang2 urat...
huhuhu....Tapi hari ni aku pi pejabat sat
 jam 10.00 pagi.



Pi pejabat untuk masukkan footage rakaman di Langkawi ke
komputer untuk buat sunbtingan nanti. Tiba pejabat terus masukkan kad dalam komputer 
dan digitise. Jam 12.00 tengah hari pulang ke rumah.



Lepas Zohor ajak isteri pi makan kat food court CS Supermarket
depan rumah kami tu. Masuk je terus order meehon sup. Kami berdua je sebab anak bungsu pi sekolah agama dan anak kedua pi keje. Selesai je makan, kami 
terus balik...berpahala belanja isteri makan ni...jangan berkira untuk
 belanja isteri dan anak anak...pahala tetap ada....
jangan bimbang....pahala untuk akhirat..
opst! harap aku tak riyak...cuma...untuk galakkan suami2 lain je...huhuhu...


Esok mula keje balik...ada gak keje yang perlu diselesaikan...
berkaitan video laaa...

Sekian

Moga kita semua sentiasa dalam keampunan ALLAH SWT hingga ke akhir hayat..

daud.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...