Friday, April 13, 2018

Langkawi lagi...

Hari ni Jumaat, 13 April 2018...kami staff Pusat Komunikasi Korporat UKM akan bergerak
ke Langkawi malam ni jam 10.30 atau lebih 10.30 malam ni.
Kami berada di Langkawi kerana SANGGAR KERJA
atau 'retreat' ...rasanya 'retreat' kalau
terjemahkan ke Melayu 'berundur'....huhuhuhu....
Program ni seperti mengukuhkan kerja sama la rasanya dikalangan staf...aku
pun tak faham dengan apa yang aku tulis.....huhuhu...........................


Di Langkawi nanti kami akan menginap di PUSAT PENYELIDIKAN UKM
di Langkawi. Semua acara yang menjadi pengisi program
tersebut semuanya bertujuan untuk mengukuhkan
kerjasama diantara staf PKK
...harap harap gitu la...jangan indah kata dari
rupa da la...eh! betul ke pepatah tu...aku hentam jer pepatah tu.....huhuhu..


Kami akan berada di Langkawi daripada 13 - 16 April 2018. Moga
semua yang diharapkan daripada program ini tercapai
lah hendaknya...jangan tinggal harapan...
lepas balik opis masing2 sendiri
sendiri je....dan....berbalik kepada kasta kasta atau klik memasing yang
dirancang secara sengaja atau tak sengaja.........ooopst! 


OK la jumpa 
lagi lepas aku balik dari Langkawi...akan aku coretkan
lagi pengalaman aku ketika berada di Langkawi yang tak berapa nak bebas cukai tu...
.......huhuhu....opst!




Cerita SANGGAR KERJA 2017 yang lalu boleh di baca 

DI SINI...

Moga kita SEMUA sentiasa diampunkan oleh ALLAH SWT
hingga ke akhir hayat kita...aamiiinnnnn....



SEKIAN

daud.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...