Monday, October 9, 2017

...apa berlaku hari ni...

POS GOB GUA MUSANG KELANTAN...



Hari ni, Isnin, 9 Oktober 2017, biasanya Isnin hari awal bekerja...
sebahagian individu tentu rasa culas di awal hari
pertama setiap minggu untuk pi keje kan..
Tapi apa boleh buat daaaa....tempat keje kita bukan bapak kita
yang punya kan....jadi................kena pi keje jugak...huhuhuhu...........
Keje tu ibadat untuk mencari rezeki bagi menyara anak bini...
kan gituuuuu.............berpahala jugak tuuu...tapi
kene ikhlas................

bengkel mcp
studio floor
relax dulu...


Awal pagi memang da ada di STUDIO UKM
untuk BENGKEL MCP yang kami kendalikan, bengkel tersebut
bawah anjuran UAV Pusat Komunikasi Korporat UKM.
Hari ini merupakan hari ketiga bengkel tersebut.
Bengkel ni da mula sejak minggu lepas..
Esok hari terakhir...........

................................................................................................

Lepas maghrib, bawak isteri pi TESCO Bandar Puteri.
Aku bercadang untuk pi beli barang dan juga ubat di farmasi. Anak
bungsu aku pula ingin beli alat tulis untuk pepereksaan
dia...Tiap kali pekse tiap kali beli alat tulis..haihhh..
Lepas beli keperluan kami pi singgah untuk makan di food court sebentar....




                                      Aku beli sedikit ubat sebagai persediaan
kerana pada 12 hingga 15 Oktober nanti aku akan berada di
POS GOB Gua Musang Kelantan kerana membuat rakaman lawatan
VVIP ke penempatan orang asli tersebut.....



Sebenarnya aku da beberapa kali pi ke sana tu...
Rasanya yang terakhir ialah awal tahun ini. Kami berada di pos Gob
untuk beberapa hari. Kali ini pegi lagi....apa
boleh buat laaaaa................aku pi dengan sdr. Kamarul dan seorang
jurufoto sdr. IKHWAN HASHIM, kami semua staff PKK UKM....
Harap semuanya akan menjadi OK...........

Anda boleh baca pengalaman aku di POS GOB
yang lalu  DI SINI

...silalahhhh.....

SEKIAN....

DAUD.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...