Sunday, December 16, 2018

Selesai tuk hari ni...

Hari ni ISNIN, 17 DEC 2018...
Kami iaitu aku, isteri aku dan anak bungsu aku pi tasek ukm untuk aktiviti peluhkan badan untuk hari ini dan minggu ni..selesai buat sejam aje...baki sejam lagi buat akan
 datang...cari masa lain pulak dalam minggu ni...k bai...









Moga kita semua ( tak kira siapa pun.. ) sentiasa mendapat KEAMPUNAN DARIPADA ALLAH SWT DI ATAS SEMUA DOSA KITA.....hingga ke akhir hayat kita
semua....nikmat sangat jika sentiasa mendapat keampunan
ALLAH SWT di atas semua dosa kita
hingga ke akhir hayat kita..

~ SEKIAN ~

daud.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...