Tuesday, March 19, 2019

Awal pagi hari ni..

Diari Daud - Hari ni Rabu, 20 Mac 2019...aku pi tasek nilai lagi. Awal pagi rasanya aku pi sebelum jam 7.00 pagi da ada di sana. Tapi rupanya ada lagi yang lebih
awal daripada aku. Dah ada beberapa buah kete parking
kat tepi jalanraya tu..hahaha....
Malas nak tulis pepanjang sangat, tengok aje la gambor gambor tu......

gelap lagi, belum pukul 7.00 pagi...
belum pukul tujuh dah ada orang kat trek tu...
selfie dulu sebelum masuk trek...
lampu sekitar pun masih terpasang lagi...
matahari baru nak muncul dalam pukul 7.20 pagi..
ramai lagi yang ada kat trek tu...dah jam 8.00 pagi
habis dah berjalan selama lebih kurang sejam...
couple tu dah pencen atau hampir pencen.....
couple yang dah pencen dan hampir pencen tu masih lagi berpegangan tangan masa berjalan tu...anda mampu
ke buat macam tu bila da umur macam tu...sekarang ni ada buat macam tu ke...
pertanyaan untuk anda dan untuk AKU jugak...hahaha...
sekali pusing...
lima kali pusing lebih kurang sejam...
selesai dah...
nak balik dah...
Akhirnya moga semua dosa kita diampunkan oleh ALLAH SWT hingga ke akhir hayat kita dan jangan lupa sesangat doakan setiap hari dan setiap masa supaya kedua
ibubapa kita dan kedua ibubapa mertua kita dihindarkan ALLAH SWT
dari siksaan kubur dan dimasukkan ke dalam
syurga...aamiinnnn...

~~~  SEKIAN ~~~

daud.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...