Tuesday, March 26, 2019

Peluhkan badan

Diari Daud - Hari ni hari Rabu, 26 mac 19...awal pagi aku pi ke tasik nilai tu untuk peluhkan badan sat. Berjalan aje pun, berlari dah tak larat..Minggu ni hari pertama
panaskan badan. Semalam baru tiba dari kampung dan
pagi ni pi panaskan badan untuk jam pertama
minggu ni...dah sehari terlepas,
patutnya hari ni hari
kedua untuk minggu ni..tapi tu lah aku dah ada di kampung....
Hari ni jugak malas nak tulis panjang panjang...tengok aje la foto yang aku paparkan tu...Sebelum jam 7.00 pagi aku dah ada dah kat tepi tasek tu...





 





 



Abis dah....moga kita semua diampunkan oleh ALLAH hingga ke akhir hayat kita semua dan jangan lupa hari hari doakan untuk kesejahteraan kedua ibubapa kita dan ibubapa
mertua kita dunia dan akhirat termasuk di alam barzah......

~ SEKIAN ~

daud.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...