Wednesday, March 13, 2019

Tasek Nilai Sejan Kedua

Diari Daud - Hari ni Rabu, 13 Mac 2019, aku pi ke tasek nilai lagi untuk berjalan di trek tasek tersebut untuk sejam kedua minggu ni. Doktor kata kalau berjalam
kena buat 3 jam setengah setiap minggu...jadi aku pi la
lagi ke sana untuk berjalan kali kedua
jam pulak kali ni..
Bagaimanapun aku gagal untuk buat
3 jam setengah seminggu...cuma mampu buat setakat 3
jam sahaja setakat ini...apa boleh buat la...Malas nak tulis dah lagi...aku buh foto aje la....

matahari dah nak nampak....
hahaha....lewat sangat pagi ni tiba di tasek nilai tu....
matahari sat lagi timbul cahaya dari balik awan tu...
jam hampir 8.00 am baru nampak sikit cahaya mentari tu...
baru kali ni aku nampak pekerja kat tasek tu...sebelum ni tak pernah..potong rumput dan kutip sampah tepi tasek..
cahaya matahari ditutupi awan kalau tak memang panas ni...jam lebih 8.00 pagi....
sekali pusingan 1.1 KM, 14 minit...

dari bangi ke nilai negeri sembilan...
sejam lebih hari ni...
nak balik dah....
Malas nak tulis panjang hari ni, idea takde....apa apa pun sebelum aku tutup tulisan aku ni, ingain aku doakan moga kita semua akan diampunkan oleh ALLAH SWT
segala dosa kita hingga ke akhir hayat kita semua dan jangan
lupa sesangat untuk doakan moga ALLAH SWT
luaskan kubur kedua ibubapa kita
dan kedua ibubapa mertua
kita serta ALLAH SWT hindarkan mereka semua
daripada siksaan kubur, siksaan akhirat dan siksaan api neraka
dan ALLAH SWT masukkan mereka semua ke dalam syurga bersama para
rasul, para nabi, orang yang soleh dan solehah serta mereka semua kekal di dalamnya........

~~~  SEKIAN ~~~

daud.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...