Wednesday, November 1, 2017

Rabu ni cuti la...

Hari ni, Rabu, 1 November 2017, aku cuti...letih selepas bertugas masa
Konvo UKM dari 28 sampai 31 Oktober 2017.
Jadi amik cuti sehari tuk rehat sat...
Duduk je pun kat umah...
Bukak FB....update blog...tu je la keje aku hari ni. 







Sebelah petang aku ajak isteri pi makan ringan
kat TESCO Bandar Puteri. Aku makan kentang goreng je. Isteri aku
makan nasik ayam. Makan kejap...tapi duk situ agak lama
gak....Bila da penat duduk kami gerak balik...
Tu je la nak penuhkan cuti hari ni...
Moga ada keberkatan belanja isteri makan...insyaALLAH...


SEKIAN...

DAUD.montak.zakaria.

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...