Tuesday, April 9, 2019

Catatan Tasek Ujana...

Diari Daud - Hari ni Rabu, 10 April 2019..peluhkan badan sejam di tasek ujana nilai impian. Pepagi dah terpacak kat tepi trek di tasek tu...Ada individu yang memang
dah awal ada kat sana tu...Rajin dia orang dan rajin gak aku sebab
pepagi lagi da terpacak kat situ...hahaha...ooopst!
Hari ni pun malas nak catat panjang
panjang sangat
...cukup la setakat ini aje...appa2 pun tengok aje la gambor2 kat sini....

sebelum jam 7.00 pagi dah ada kat sini...
selfie sat
ni masa aku da terpacak kat tasek ni...
sebelum 7.00 pagi....
ni dah jam 8.00 pagi..
nak balik dah ni...
keliling tasek sebanyak 5 kali selama sejam sebelas minit dan jarak berjalan 5.96 kilometer...
inilah hari yang aku datang ke tasek ujana nilai tu...
Sebelum aku tamatkan catatan ni, aku doakan kita semua akan sentiasa mendapat keampunan daripada ALLAH SWT atas semua dosa kita hingga ke akhir
hayat kita semua dan jangan lupa sangat2 kita doakan
supaya ibubapa kita dan ibubapa mertua
kita diluaskan oleh ALLAH SWT
kubur mereka serta
dihindarkan mereka semua daripada
siksaan kubur, siksaan akhirat dan siksaan api neraka
serta dimasukkan mereka semua ke dalam syurga bersama para rasul, para nabi,
orang yang soleh dan solehah.....

~~~~~  SEKIAN  ~~~~

daud.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...