Wednesday, January 24, 2018

Cuti lagi....esok keje...

Hari ni Rabu, 24 Januari 2018, aku cuti lagi hari ni. Urus kan kete lama yang masih
ada kat bengkel tu. Lepas zohor ajak isteri pi beli barang dapur.
Hari hari bekerja ni tentu pasaraya lengang
mudah nak pilih barang .. tak
sibuk........



 Tiba CS terus parking kete
dan naik masuk ke CS. Terus masuk dan
beli sedikit barang. Selesai je terus kuar. Cadang nak kuar duit
...hermmm...mesin pulak off line...abis duit kut. Aku nak kuar duit sebab
nak bayar baiki kete yang siap hari ni....



Aku jugak buat salinan untuk beberapa
dokumen yang perlu untuk sesuatu tujuan yang memerlukan salinan
salinan dokumen tertentu. Siap je salinan dokumen terus pi
tesco bandar puteri pula untuk kuar duit. Masuk
tesco dan pi mesin ATM...



Hermmm...sini pun sama
mesin ATM mogok gak...hermmmm..
macam macam kan kalau da time gaji ni......huhuhu....
Amik keputusan pi ke Seri Putra pulak untuk kuar duit.....tiba seri putra
terus pi mesin BSN...di sini berjaya kuarkan duit....alhamdulillah..



Kemudian terus pi bengkel untuk bayar duit baiki kete.......
Tiba bengkel terus jumpa taukeh bengkel tu
dan hidupkan enjin kete dan uji
untuk tentukan ia
memang sudah ok.....bila semua da ok
terus letak kete kat luar untuk dibawa oleh anak aku malam kang
lepas dia balik keje............
Esok aku mula keje..............................cuti tanpa rekod da abissss...



Moga hari ini kami memperoleh pahala serta diampunkan semua dosa
oleh ALLAH SWT...aamiinnn....

SEKIAN

DAUD.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...