Sunday, January 21, 2018

Cuti...oh...cuti...

Hari ni ISNIN, 22 Januari 2018, aku bercuti hari ni...aku da amik cuti hari ni, esok
dan lusa. Ada hal yang perlu diselesaikan....dan perlu disempurnakan.
Hari ni pi ke Pejabat Jabatan Pengangkutan Jalan
Cawangan Bandar Baru Bangi di Seksyen 7.
Selesaikan perkara berkaitan
motosikal di sana.





 Tiba JPJ lebih
kurang jam 10.35 pagi.
Tunggu jiran sat kat luar pejabat JPJ tu.
Lebih kurang jam 11.00 orang yang berkenaan muncul. 
Kami masuk ke dalam dan amik nombor giliran. Urusan kat dalam tu mudah dan
cepat je... tapi menunggu giliran tu yang agak lama sedikit............
Urusan selesai jam 12.00 tengah hari dan kami
terus keluar. Jiran aku ajak minum
tapi aku menolak kerana
nak balik cepat...




Dalam perjalanan 
balik sempat snap satu atau dua gambor..
hermmmmm....da membangun betul bandar baru bangi ni.
Masa aku duk di kawasan ni tahun 1983 bandar baru ni amatlah simple
penempatannya....ramainya orang ukm je.....jalanrayanya pun masa tu kita boleh
 baring2 sebab jarang sangat kenderaan yang lalu......la ni bandar
baru sering je jemmm....dan penuh dengan bangunan dan 
rumah yang mahal mahal. Hotel pun da ada.
Pasaraya la ni pun da banyak...................
Pendek kata BANDAR BARU BANGI la ni da semua ada da..........





Moga urusan aku hari ni mempunyai pahala yang tidak dijangka
dan semoga segala perkara yang BERDOSA ALLAH
SWT amponkan semuanya..........

SEKIAN

DAUD.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...