Thursday, January 25, 2018

Selamat Hari Lahir...

Hari ni, Jumaat, 26 Januari 2018...aku cuti hari ni sebab ukm takde letrik...
kerana kerja kerja penyelenggaraan....
Selamat hari ulang tahun kelahiran wahai bidadari ku..
Hari ini tarikh ulang tahun kelahiran isteri aku. Semalam kami
pi makan kat restoran di Nilai 3......



Tiada sambutan apa apa pun
cuma makan makan biasa je. Kami pi ke restoran tersebut
lepas isyak setelah isteri aku selesai aktiviti di surau. Aku pi sana dengan
isteri dan tiga orang anak kami. Tiada sambutan berlebihan pun cuma
makan makan biasa je...



Apa apa pun syukur kepada ALLAH SWT kerana mengurniakan isteri kesihatan
yang membolehkannya bergerak dan menjalankan segala aktiviti sehingga
 ke usia ini. Moga ALLAH merahmati dan meredhai isteri ku
serta seisi keluarga kami
dunia hingga ke SYURGA...aamiinnn...............
Semoga ALLAH SWT juga sentiasa merahmati dan meredhai
semua insan yang istimewa dalam keluarga kami, semua sedara mara kami, 
semua rakan2 kami,semua jiran2 kami serta seluruh muslimin
dan muslimat....aamiiinnnn........ 




Moga apa yang kami lakukan hari ini dan hari hari seterusnya mendatangkan 
pahala untuk kami
dan segala dosa kami diampunkan oleh ALLAH SWT
semuanya...........insyaALLAH....



SEKIAN

DAUD.montak.zakaria

No comments:

Post a Comment

TETAMU SYAWAL..

Diari DAUD : SABTU lalu, rakan dan juga sedara aku, MIZI berkunjung ke rumah. Dia ni memang salah sorang daripada rakan baik aku. Rakan aku...